יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

האנשים שפוגשים באמצע הדרך.....

איזה מצחיק שמתי לב שכל הפוסטים הקודמים שלי נרשמו רק בסופי שבוע, האמת שזה נכון רק אז יש לי את הזמן בשבילי שאני מתפנה מהילדים.
טוב לענייננו, כשהייתי בחודש שמיני להריון השני עם כל ההורמונים המשתוללים, היה לי יום הולדת וקיבלתי בדואר חבילה מדנה גל חברתי וממש עשה לי טוב וכיף, כי לא ציפיתי והיא הפתיעה אותי ולכן הכרטיס הראשון שאתם רואים זה היה אליה למתוקונת הזו.
בזמן שאני מתגלגלת לאיטי כבר לקראת סוף ההריון לא ויתרתי לעצמי וביצעתי רכישה בחנות המקוונת של "מעשה בנייר", אך להפתעתי יום אחרי או באותו יום, לא זוכרת בדיוק, התגלגלתי לי כבר לחדר לידה ובעלה של נסיונות ראשונים "ממעשה בנייר" התקשר ואני הייתי עסוקה עד שהתפניתי להתקשר אליו חזרה והתנצלתי על העיכוב שנוצר כתוצאה מלידה שהיתה. הם היו כל כך חמודים וכשהגיעה אלי החבילה שהזמנתי הופתעתי לראות עוד חבילה מאוגדת עשויה להפליא עם מלא השקעה וכל טוב לא יכלתי שלא להתאפק והכנתי להם כרטיס תודה שזהו הכרטיס השני שאתם רואים בפוסט זה.


זהו לבנתיים שיהיה לכם יום מקסים, נשיקות עד הפעם הבאה.
































אין תגובות: