יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

תיק תק תיק תק דופק שעון. . . . .

לפי הכותרת אני מאמינה שהבנתם שבפוסט הזה אני הולכת לדבר על שעונים.
נתחיל עם שעון ישן נושן שעשיתי (ולא הראיתי) עם הדבקת מפיות של פו הדוב, לחדר של הבת הבכורה שלי, שעשיתי אותו כולו פו. אותו חדר עבר הרבה שינויים והשעון נדד לחדר של האחיין שלי.
בגן של הבת הבכורה שלי ביקשו מתנת סוף שנה. חשבתי וחשבתי עד שהנורה מעליי נדלקה ועשיתי שעון שתלוי עליו תמונות, במקרה הזה של הבנות שלי, אבל אפשר לשנות ולעשות מה שרוצים. התמונות עוצבו בצורה דיגיטלית. יפה, לא?
בקומונת craftime התבצעה החלפה של "משהו תלוי", זאת אומרת שצריך לעשות יצירה לא משנה ממה ושאפשר יהיה לתלות אותה. השתתפתי בהחלפה הזו כי את הרעיון כבר היה לי והוגרלתי להחליף עם ענת בנטוב. ביקשתי ממנה תמונות של הבן שלה, היא ובעלה. לאחר שהעבירה לי ואחרי עיצוב דיגיטלי שעשיתי זה מה שיצא וצירפתי לזה גם כרטיס ברכה, איך לא?לעומת זאת אני קיבלתי את מה שתוכלו לראות כאן וממש התלהבתי, מ ד ה י ם!, את השרשרת אימא שלי אימצה אחרי הרבה שכנועים, כי קשה לי היה להיפרד ממנה.

אז שיהיה לכם המשך יום מקסים, נשיקות לבנתיים.....








































אין תגובות: