יום רביעי, 30 ביוני 2010

הגוגל מביא איתו הפתעות

איך אני אוהבת הפתעות או דברים ככה שנגלים לי במקרה:
איזה כיף! הקלדתי את הבלוג שלי דרך גוגל וראיתי שהבלוג שלי הומלץ ב- 3/6/10 .

עברתי למחשב חדש ועדיין לא שמתי את כל המועדפים שקיימים לי במחשב הישן אז אני נכנסת דרך גוגל לאתרים שאני צריכה., ממש פתטי, כי למרות שאני נכנסת דרך הגוגל אני לא מבינה למה אני לא מכניסה אותם למועדפים. נו מילא., פתאום אני רואה ברשימה שהגוגל מוציא לי כשאני מקלידה את כותרת הבלוג שלי שהופעתי בפוסט בבלוג של KarinDi ,קיפולית המדהימה המליצה עלי ולכן תודה על הפירגון שלכן נשיקות שלוחות אליכן וגם על הניעור של KarinDi לפרסם את הפוסטים ששכבו אצלי ב"בויידעם" כדי שמי שנכנס, או מי שקורא יוכל להתרשם מעבודתיי ישנות/חדשות ומי יודע אולי הביאו איזו השראה למישהו.

כמו שאומרים הסנדלר הולך יחף, אז כדי לשבור את המיתוס הזה אצלי הנה אלבום כיס שעשיתי בשבילי.






אז שיהיה לכם יום מקסים, נשיקות לבנתיים......



תגובה 1:

karindi אמר/ה...

אני יודעת שאני באיחור, אבל קיפולית אמרה לי שבעקבות ההמלצה חזרת לעדכן את הבלוג, אז נכנסתי לראות ואני ממש ממש שמחה! גם העבודות החדשות שלך, כמו ה"ישנות" מקסימות ומיוחדות! שתהיה לך שנה נפלאה!