יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

איך הזמן טסססססס

לכן הפוסט הזה טיפה ארוך, כדי להאט, אולי בטיפה את הזמן :-).

שנה חדשה נכנסת לנו הערב, היא ממש בפתח וזה אומר גם התחלות חדשות, שערי שמיים נפתחים, הזמן לעשות חשבון נפש. איך אני אוהבת את החודש העברי הזה רווי בחגים והבת שלי מגיעה כל יום עם הברקות חדשות מהגן, מה שהיא למדה, אבל רגע רק אתמול היא יצאה לי מהבטן ;-).
וזו הברכה שלי אליכם, קוראים יקרים, שאותה אני גם אאמץ לעצמי:


ואי אפשר שלא לסיים עם כמה כרטיסי ברכה שעשיתי לפתיחתה של שנה זו והשתמשתי באלמנטים השייכים לחג: תפוח, דבורה ורימון.


התפוח מסתובב ברגע שנותנים לו מעט משב רוח.




בכרטיס זה יצרתי מעין אפקט תלת מימד שנותן תחושה כאילו שהדבורה הגדולה מנותקת מהכרטיס ומתעופפת.




זהו כרטיס שייקר בצורת רימון יש חרוזים בתוך הרימון, שברגע שאתה מזיז את הכרטיס החרוזים, שמזכירים קצת את התוכן של הרימון האמיתי, זזים.
יש עוד טכניקה בכרטיס הזה שיתגלה לכם בהמשך לפוסט זה.




הטכניקה הנוספת ,אם אתה מושך למעלה הלמטה נשלף אוטומטי והנה תמונה של הכרטיס במצב פתוח.



אז שתיהיה לכם שנה טובה ומתוקה כתפוח בדבש, מלאה, רק בדברים טובים כרימון והצלחות רבות בהתחלותיכם החדשות.



חג שמח, נשיקות לבנתיים......

אין תגובות: