יום ראשון, 6 בספטמבר 2009

איזה כיף ימי הולדת תראו מה הכנתי......

איזה כיף היה לי חודש קודם רווי בימי הולדת של חברות שלי, כך שהכנתי להם דברים שהן הכי אוהבות לקבל, כמובן, כרטיסי ברכה.
הכרטיס הראשון הוא של דנה גל מקומונת "חברות ועיצובים".בכרטיס יש שם אלמנט מסתובב (מקווה ששמתם לב לזה) גם צירפתי לה שם מתנה קטנה שקניתי, המצחיקונת הזו אמרה שכואב לה לתלוש את המתנה מהכרטיס כי היא לא רוצה להרוס את הכרטיס, מעניין מה היא עשתה בסוף? חחחח

הכרטיס השני הוא של דורית מקומונת "נישה צפונית יוצרת" הכל שם מעשה ידי הפרפר וגם הוורדים, פעם ראשונה שאני עשיתי זאת (מקווה שלא פידחתי את עצמי ושזה יצא בסדר חחח) יש תמונות תקריב לכל האלמנטים כדי שתוכלו להתרשם.

הכרטיס השלישי אני קוראת לו כרטיס "בזק" עשיתי אותו בדקות בודדות עבור הגיס של אחותי (אני לא זוכרת בן כמה הוא, או בכיתה ז' או שעדיין בבית ספר יסודי, מקווה שלא פידחתי את עצמי כאן והוא בכלל יותר גדול, אני לא מאמינה, אבל שוב אי אפשר לדעת חחחח)

זהו לבנתיים מקווה שתשאירו חותם בבלוג שלי.
שיהיה לכם המשך יום קסום, נשיקות לבנתיים.



















2 תגובות:

rinat אמר/ה...

כרטיסים מקסימים,יצירתיים ומיוחדים,כיף למקבלים.

rinat אמר/ה...

rinat=סתיו love